loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 20
يکشنبه 27 آذر 1401 زمان : 13:00

درباره تور بدروم
بدروم به عنوان ساحل فیروزه ای ترکیه و به عنوان یکی از محبوب ترین و محبوب ترین استراحتگاه های ساحلی ترکیه شناخته می شود. در سفر به این شهر بندری مهیج با تورهای بدروم، جدا از استفاده از امکانات ساحلی، می توانید از جاذبه های باستانی و معماری زیبای شهر از جمله خانه های قدیمی و سفید در کنار جاذبه های طبیعی بی نظیر و بکر دیدن کنید و تعطیلاتی را سپری کنید. . اوقاتی فراموش نشدنی و شاد را در کنار خانواده و دوستان داشته باشید. شهر ساحلی زیبای بدروم در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و یکی از شهرهایی است که در فصول گردشگری به صورت شبانه روزی پذیرای هزاران گردشگر خارجی است.
از بدروم دیدن کنید
شهر ساحلی بدروم نیز یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان به حساب می آید و شبه جزیره زیبای بدروم به گردشگرانی که به دنبال مکانی برای استراحت و استراحت از شلوغی شهر هستند، پاسخ می دهد. . روستاهای اطراف مهمانسراها و هتل های کوچک واقع در خلیج زیبا و آرام، لذت اقامت در این شهر را پر می کند! در واقع بدروم به چندین منطقه تقسیم می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند: گومبت، باگلا، کارا انگیر، ارتا کنت یالیسی، اکتور، بیتز، گومبت و برداکچی، واقع در ساحل جنوبی.
Eartha Kent، Beitz و Echter از جمله سواحلی هستند که پوشیده از نیلوفرهای آبی با گل‌های آبی هستند و در Beitz، تخته‌های موج‌سواری رنگارنگ بین دکل‌های قایق‌های خلیج می‌چرخند. در عین حال در کنار دریا می توانید از یک پیاده روی آرام در میان باغ های پرتقال و نارنگی که مانند طناب ساحل را احاطه کرده اند لذت ببرید. در نهایت، جاذبه های بدروم عبارتند از: اسکله بدروم، کاخ St. پیتر، بازار تورگوتریس، خیابان سوات، خیابان نیزن، روستای گوموشلوک، محله گمبت، بازار بدروم، منطقه تورگوتریس، مارینا بدروم و غیره.
تور بدروم ترکیه
تور هوایی بدروم
اگر قصد خرید تور هوایی بدروم را دارید و می خواهید با پرواز داخلی به بدروم سفر کنید، ابتدا باید وارد ازمیر شوید و در عرض 4 ساعت از طریق زمینی به بدروم برسید. اما اگر پرواز خارجی را انتخاب کنید، بدون معطلی به فرودگاه میلاس بدروم خواهید رسید و لطفاً به یاد داشته باشید که اگر بتوانید برای سفر با ایرلاین خارجی هزینه بیشتری بپردازید، تاخیر و مشکلات دیگری نخواهید داشت. البته بهترین راه برای سفر ارزان به بدروم ترکیه خرید تور هوایی بدروم می باشد. شما می توانید با خرید تور ترکیه بدروم یا پرواز ترکیبی بدروم و رزرو هتل بدروم هزینه های سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
IBodrum Air Tours، eTurkey
در مرحله بعد، این سوال مطرح می شود که آیا پروازهای مستقیم به بدروم وجود دارد؟ ناگفته نماند که برای رفتن به بادرام ترکیه باید ابتدا از تهران به ازمیر رفته و سپس از مسیر زمینی یا پرواز داخلی این شهر استفاده کنید. در تور بدروم گوشت رامن همراه با ترانسفر رایگان شما از فرودگاه ازمیر به بدروم وجود دارد. پروازهای بدروم بر عهده ایران ایرتور و آسمان بوده و تمامی پروازهای این دو ایرلاین به صورت مستقیم و هفتگی (هفته ای یکبار) می باشد.
در نهایت ایرلاین های معروفی مانند: معراج ایرلاینز، ماهان، هواپیمایی قشم، هواپیمایی آتا، هواپیمایی آسمان ایران، سان اکسپرس، پگاسوس، ترکیش ایرلاینز، اطلس جت، قطر ایرویز پرواز مستقیم به بدروم ارائه می دهند.
تورهای ارزان به بدروم
تور زمینی بدروم
در حال حاضر امکان سفر زمینی به ترکیه وجود دارد اما بیشتر گردشگران ترجیح می دهند با هواپیما به بدروم سفر کنند. اما در مورد این سوال که آیا تور کشور در بدروم وجود دارد؟ باید بگوییم که این تورها بیشتر در شرایط ایده آل، عادی و مهمتر از آن در ایام نوروز و ایام گردشگری آژانس رامین گشتی انجام می شود. در همین لحظه است که تعداد مسافران و تقاضا به اوج خود می رسد و آژانس های مسافرتی تورهای زمینی بدروم را برگزار می کنند که به دلیل قیمت پایین تورهای زمینی در بدروم بسیار مورد توجه است.

تور بدروم ارزان و لحظه آخری
یک تور ارزان بدروم هم می تواند یک تور بیهوده باشد یا یک تور مقرون به صرفه! خوب، بستگی به انتظار شما از بازدیدتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره برای سفر به بدروم قیمت مناسبی دارند اما بدون شک مسافرانی که به بدروم سفر می کنند به دنبال امکانات و خدمات لوکس، فعالیت های آبی هیجان انگیز و خدمات نامحدود غذا و نوشیدنی در هتل های یوال هستند. علاوه بر این مدت زمان تور بدروم یک هفته است، بنابراین کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل موضوع بسیار مهمی است، بنابراین رامن گشت به شما توصیه می کند که برای تور بدروم کمی هزینه کنید.
تور 90 دقیقه ای بدروم
یکی دیگر از گزینه های سفر ارزان به این مقصد، خرید تورهای لحظه آخری بدروم است. حال سوال اینجاست که آیا شرایط سفر در بدروم با تور لحظه آخری را دارید؟ زیرا زمانی که هواپیما تا آخرین لحظه پر نمی شود، برای تکمیل ظرفیت آن باید با قیمت پایین فروخته شود، بنابراین هزینه سفر به بدروم بسیار مناسب است و می توانید سفر ارزان به بدروم را تجربه کنید، تنها مشکل. که باید بلافاصله برای سفر به بدروم آماده شوید.
نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که تورهای لحظه آخری بدروم ارزان نیستند. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تابستان، سفرهای لحظه آخری تقریباً ارزان نیستند! برای این جلسات باید از چند روز قبل نوبت خود را رزرو کنید. بنابراین، اگر محدودیت های مالی دارید، مطمئن شوید که برنامه های سفر خود را در زمان های آرام دیگر نگه دارید و تورهای لحظه آخری بدروم را با نرخ های 20 تا 50 درصد ارزان تر رزرو کنید.
سفر ارزان به بدروم
قیمت تور بدروم
قیمت بسته گردشگری بدروم بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال قیمت بلیط هواپیما ایران (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) یا پروازهای ترکیه (ترکیش ایرلاینز، اطلس گلوبال و پگاسوس) و رزرو هتل (3، 4 یا 5 ستاره) از مهمترین عوامل افزایش یا کاهش هزینه های سفر به بدروم البته در نظر داشته باشید که تعداد روزهای سفر و زمان سفر به بدروم نیز تاثیر زیادی در قیمت تورهای بدروم دارد.
مشکل اصلی در خصوص هزینه گردشگری بدروم این است که در عید نوروز و تابستان به دلیل استقبال گردشگران اروپایی و آمریکایی که در این مدت به این شهر توریستی سفر می کنند، قیمت این تورها افزایش می یابد. البته در تابستان قیمت گردشگری بدروم افزایش می یابد، زیرا گردشگران زیادی از سراسر جهان در آن حضور دارند. با این حال، در طول پاییز و زمستان، شهر گردشگران کمتری را به خود می بیند و تورهای بدروم (لحظه آخر) کم‌تر در دسترس هستند.
هزینه های سفر بدروم ترکیه
در نهایت، یکی دیگر از عواملی که بر قیمت سفر به هالیکارناسوس تأثیر می گذارد، انتخاب آژانس مسافرتی است که تورهای هالیکارناسوس را ارائه می دهد. به عنوان مثال، در یک روز معین، دو تور به هالیکارناسوس ممکن است شامل بلیط هواپیما و هتل یکسان باشند، زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند. در واقع این عامل ممکن است تاثیر قابل توجهی بر قیمت تورها نداشته باشد و تفاوت قیمت ایجاد شده اندک باشد.
تور بدروم از تهران و شهرستانها
تورهای بدروم از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز از رایج ترین تورهای ارائه شده در سراسر ایران هستند و اگر ساکن سایر استان ها و شهرهای ایران هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان آژانس رامین بازدید کنید. برای رزرو تور مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید.
اطلاعات مهم در مورد تور بدروم
کد منطقه:
+60
تفاوت زمانی:
-1:30
ویزا:
نه
واحد پول:
لیر
نوشتن:
معذرت می خواهم
فوری:
112
پلیس:
5274503
سازمان آتش نشانی:
110
ایمان:
شیعه

منبع:تور بدروم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص